Klachten en Bezwaar

Als inwoner van een gemeente, heeft iedereen wel eens contact met de gemeente. Bijvoorbeeld als u naar een inspraakbijeenkomst gaat, het gemeentehuis bezoekt voor het aanvragen van een paspoort of een aanvraag indient voor een vergunning.

We proberen u altijd zo goed mogelijk te helpen. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Bijvoorbeeld omdat u niet netjes wordt behandeld of omdat uw brief niet op tijd is beantwoord. U kunt dan een klacht indienen. Dit geldt zowel voor burgers als bedrijven.

Klacht over gemeentelijk handelen

Vindt u dat wij u niet juist hebben behandeld aan de balie of zijn wettelijke regels overtreden? Dan kunt u een officiĆ«le klacht indienen.

Niet eens met een besluit

Bent u het niet eens met een besluit van de gemeente over bijvoorbeeld een omgevingsvergunning, uitkering of subsidie? Dan kunt u hiertegen bezwaar maken.

Melding Openbare Ruimte

Heeft u een klacht over onderhoud, zoals scheve stoeptegels of slecht onderhoud van een plantsoen? Neem dan contact op met de afdeling Openbare Ruimte via telefoonnummer (0411) 65 59 11 of per e-mail via gemeente@boxtel.nl

Buiten openingstijden kunt u voor spoedeisende zaken contact opnemen met de politie via telefoonnummer 0900 88 44 (lokaal tarief).  

Kapotte straatverlichting kunt u hier melden.