Digitale belastingbalie
Via de digitale belastingbalie kun je jouw gegevens bekijken zoals deze in onze administratie voor de gemeentelijke belastingen staan. Dit kunnen de gegevens zijn voor bijvoorbeeld het aanslagbiljet, de WOZ-beschikking of het taxatieverslag waarop de WOZ-beschikking is gebaseerd. Je kunt je aanslagbiljet en het actuele saldo van je betalingen bekijken. Ook zie je hier hoeveel keer je je grijze container hebt laten leegmaken.
Je kunt zelf zaken regelen. Bijvoorbeeld:
- rekeningnummer wijzigen
- instellen of wijzigen automatische incasso
- een kwijtscheldingsformulier aanvragen
Dit gebeurt in 3 stappen
- Selecteer de juiste rubriek en vul de gewijzigde gegevens in. Klik steeds onderin het scherm op “Verder>>” om door te gaan.
- Na het laatste invulscherm zie je een overzicht van je wijzigingen. Dit bevestig je.
- Per e-mail ontvang je een bevestiging. Heb je geen bevestiging ontvangen? Dan is de wijziging niet doorgevoerd. Probeer het dan opnieuw.
Inloggen met DigiD
Om in te kunnen loggen bij de Digitale Belastingbalie heb je DigiD nodig. Heb je nog geen DigiD? Dan kun je deze aanvragen via www.digid.nl/aanvragen.
Vragen over belastingen
Je kunt ons bellen via (0411) 65 59 00 of een e-mail sturen via belastingen@boxtel.nl.