De geluksroutes van de Beweging van Geluk

Tijdens editie 2022 van de Spiegeltent lanceerde de Beweging van Geluk twee fietsroutes langs een aantal geluksplekken in de gemeente Boxtel. De fietsroutes kan je downloaden via de app ‘Routes in het Groene Woud’. De routes zin geïllustreerd met foto’s en persoonlijke verhalen.

Beweging van Geluk

Eind 2018 hebben een aantal enthousiaste inwoners de Beweging van Geluk opgericht. Geluk levert veel op voor mensen, organisaties en de samenleving. Wie gelukkig is, leeft gemiddeld langer, is energieker, gezonder, socialer, alerter, innovatiever, creatiever en productiever. Dat leidt tot meer welzijn, betere resultaten in organisaties en meer maatschappelijke betrokkenheid in de samenleving.

In deze afbeelding staan schermopnamen van de app Routes in Het Groene Woud

De afbeelding bevat schermopnamen van de app ‘Routes in het Groene Woud’.

Geluksplekken in gemeente Boxtel

Tijdens editie 2019 van de Spiegeltent in Park Stapelen konden inwoners hun geluksplekken aanleveren. Dat leverde ruim 160 verschillende geluksplekken op die zijn samengebracht op de website www.gelukinboxtel.nl.